tisdag 29 september 2009

isodieten sopar banan med LCHF!

Expressen har kört en viktminskningstävling mellan LCHF, isodieten och Atkins. Två killar körde LCHF respektive Atkins och en tjej körde isodieten. Nu har LCHF-killen och isotjejens resultat offentligtgjorts. Isodieten sopade banan med LCHF. Inte särskilt vetenskapligt, men för oss som står bakom isodieten är det förstås kul. "Vår" tjej tyckte det fungerade utmärkt och hon mådde bra, hade träningslust och kände ingen hunger. Dessutom tappade hon 9 kg (varav 8,4 kg kroppsfett) kroppsvikt mot LCHF-killens 5 kg!




I måndags var det kursstart i Stockholm igen. Här är en bild från i måndags:

4 kommentarer:

  1. Härligt! Jag har en klient som ska testa iso. Det ska bli spännande att se vad som händer med henne. Jag ser fram emot nya receptboken som kommer i december =)

    SvaraRadera
  2. Grattis!!!
    Ska genast kopiera artikeln och ge mina kursdeltagare för mer pepp att köra på med sin ISO-diet.

    Hälsningar Sirpa

    SvaraRadera
  3. Martin, grattis! Jag har ju försökt säga att ni är bäst, men då blir du så generad...

    /Viktoria

    SvaraRadera
  4. Kanon hade iförsig inte förväntat mig annat att isodieten skulle vinna...

    thingeling Chatti

    SvaraRadera