fredag 11 september 2009

På kurs i göteborg!

Idag är det sista dagen på vår Göteborgsutbildning. Helt underbar grupp som vanligt. I skrivande stund är det Susanne Dalsätt som föreläser och sedan har hon lovat mig skjuts till flyget! Jag vill också nämna att Expressen kör en tävling mellan LCHF, Atkins-metoden (även kallad GI-metoden av Ola Lauritzon) och isodieten. Det ska bli spännande att se hur det går. Vi är de enda som har fått en tjej och tjejer har i regel lite svårare att minska i vikt än killar! En sann utmaning alltså!

Bilden visar provskrivningen idag - snacka om maxkoncentration!

/Martin

6 kommentarer:

  1. Snygg bild och fantastisk avslutning på kursen. Tack för en oerhört bra kurs och framförallt hur kul som helst... Fast man levde med hopp o förtvilvan mellan varven under veckorna

    från skåne Chatti

    SvaraRadera
  2. Tack för två härliga veckor - härlig stämning, roliga människor, mycket intressant information - och bra lärare. Du (och de andra) gjorde ett bitvis krångligt ämne lättförståeligt. Nu ska bara hjärnan sortera all kunskap, så det kan komma ut på ett bra och förståeligt sätt.
    Curves-Ulrika

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Tack själva och tack för alla mejl! Har inte hunnit svara på alla mejl ännu, men det kommer. Tack för underbara veckor! Ni är bäst!

    /Martin

    SvaraRadera
  4. När jag läser detta och ser bilderna så saknar jag kursen jag gick i Sthlm i maj -00. Saknar miljön, Martin, Susanne, Fredrik och kurskamraterna. Det var så fantastiskt roligt! Och inte alls konstigt dom ser maxkoncentrerade ut, det var jag oxå!! Och skitnervös! Och det gick ju vägen :)
    Tack igen Martin & gänget. Jag är så stolt och glad idag. Lycka till alla ni andra oxå!
    Kramar från Pamela

    SvaraRadera
  5. maj -09........ ska det vara haha!

    SvaraRadera
  6. Och suuuperduperduktiga Kristina, som lärde mig allt om mag-tarm-kanalen och sååå enormt mycket om diabetes! Jag satt som en fågelholk antagligen, när hon berättade... sååå intressant.
    Tack.
    /Pamela

    SvaraRadera