måndag 30 augusti 2010

På plats i Thailand!

Nu är jag i Thailand på rek-resa inför de hälsoresor jag kommer att göra tillsammans med Fredrik Paulún och Fritidsresor. Resorna kommer att vara bokningsbara inom kort. Vill du veta mer rekommenderar jag Facebook-sidan där jag kommer att lägga ut bilder och annan info med jag är här i Thailand. Sidan hittar du här: http://www.facebook.com/group.php?gid=119586371423710#!/group.php?gid=119586371423710

Martin på plats i Bangkok för ca 4 timmar sedan:

2 kommentarer:

  1. Hälsoresa, har en dålig klang på grund av Stig Helmer och Ole, kanske kan ni ändra på det :)

    SvaraRadera
  2. Majja: Hej! Det har du rätt i! Av den anledningen kallar vi det för må-bra-resor! "Hälsoresa" bara råkade slinka ut i bara farten! :-)

    /Martin Brunnberg

    SvaraRadera